Benvinguda

He buscat reiteradament les paraules per donar-te la benvinguda.

He pensat molts dies com ho faria per donar-te la rebuda que mereixes.

He passat dies il·lusionat, content, expectant. Sabent que arribaries.

He imaginat com seria el moment, i he somiat cada nit els teus primers minuts i els teus primers dies.

He cuidat les meves mans, amb les que vull agafar-te. I he assajat el meu millor somriure.

He mirat el calendari cada dia, en un intent per a que arribessis abans.

He fet tot això, i més, però res ha servit quan has arribat.

Potser m’has agafat desprevingut. Reconec que m’has deixat astorat.

Que no estava totalment preparat per això. Per a tu.

Volia tenir-ho tot a punt per donar-te la benvinguda, però he oblidat el més important.

Ja em perdonaràs.

Oblidava que no era jo qui havia de parlar.

Que ara ets tu qui tens la paraula. Que soc jo qui entra en un nou món. En el teu.

Creu-me si et dic que desitjo fer-ho bé, estar a l’alçada.

I no defraudar-te.

Tenim temps per endavant per conèixer-nos. Serà bonic.

Però primer de tot, permet-me que em presenti: soc el pare.

Sigues benvinguda

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Benvinguda

  1. Míriam ha dit:

    MARAVILLOSO!!! QUE PALABRAS MÁS BONITAS Y MAS TIERNAS…. CUANDO TU HIJA LO PUEDA LEER Y LO ENTIENDA, ESTARA ORGULLOA DE U PADRE, SIN DUDA!!

  2. Olga ha dit:

    Un sol mot: Maquíssim!

Deixa un comentari

